Tehnici de Control a Conversatiei la telefon cu Clientii
Tehnici de Control a Conversatiei la telefon cu Clientii
Articol adaugat in data de 13/10/2016
TEHNICI DE CONTROL A CONVERSATIEI LA TELEFON CU CLIENTII
Dedicat Profesionistilor din Industria Serviciilor de Transport Marfa
In procesul de executare a transporturilor de marfa, peste 90% din comunicarea cu clientii se petrece prin telefon astfel ca este foarte important ca orice persoana care interactioneaza cu clientii (expeditori, dispeceri, vanzatori etc) sa detina controlul conversatiei astfel incat sa obtina rezultate maxime.
Prin parcurgerea acestui program de training participantii vor descoperi:
- cum sa controleze conversatia prin telefon cu clientul in mod eficient printr-o abordare structurata a procesului de comunicare prin telefon astfel incat sa ofere clientului un raspuns cat mai rapid si eficient
- cum sa directioneze conversatia, ce tipuri de intrebari sa adreseze si cum sa actioneze pentru a obtine rezultate maxime
- cum sa raspunda clientului si sa transforme sesizarile sau nemultumirile acestuia in oportunitati de imbunatatire a serviciilor, de dezvoltare si de fidelizare a clientului
- cum sa creeze conexiuni puternice cu clientii si sa-si imbunatateasca abilitatile de comunicare invatand notiuni de baza privind psihologia clientilor, construirea relatiei si adaptarea stilului de comunicare pentru a avea o interactiune pozitiva cu clientii.
- Exemple concrete de raspunsuri ce pot fi folosite inca de a doua zi in conversatiile cu clientii
Programul este interactiv si introduce metode noi de lucru care stimuleaza cursantii sa participe activ prin gasirea de solutii si evidentierea principiilor care stau la baza acestora.
Exercitiile si exemplele practice fundamenteaza cunostintele predate si evidentiaza aspecte importante ale comunicarii prin telefon cu clientii.
Inscrierile se fac la freight.forwarders@beconnected.ro. Pentru mai multe detalii contactati 0721 008 888.