Customer Care – Viziunea, Energia si Pasiunea de a Servi
Politica Date cu Caracter Personal
“Un training bine structurat, care puncteaza elementele esentiale pentru a consolida relatia cu clientii. Traineri deschisi, care pot oferi solutii punctuale la intrebarile puse.” Despre trainingul Customer Care – Viziunea, Energia si Pasiunea de a Servi – Simina Linoiu – Branch Manager Craiova – S.C. Gerbruder Weiss SRL
“Trainingul Customer Care – Viziunea, Energia si Pasiunea de a Servi este un training extraordinar din punctual meu de vedere. Cu siguranta am invatat foarte multe lucruri utile, mai ales acele tehnici de aplanare. Va multumesc! “ – Grigore Andra Denisa – Specialist Customer Care – S.C. Gerbruder Weiss SRL
“Trainingul Customer Care – Viziunea, Energia si Pasiunea de a Servi mi-a dat oportunitatea de invata lucruri noi, de a indentifica metode de aplanare a situatiilor neplacute. Voi aplica chiar de maine informatiile dobandite. Cu putin poti obtine mult din partea celor din jur, inclusiv clienti.” – Moldovan Iuliana – Customer Care & Marketing Specialist Air & Sea BUH – S.C. Gerbruder Weiss SRL
“Trainingul Customer Care – Viziunea, Energia si Pasiunea de a Servi este un training dinamic si interesant” – Turcanu Daniel – Reprezentant Solutii Logistice – S.C. Gerbruder Weiss SRL
“La trainingul Customer Care – Viziunea, Energia si Pasiunea de a Servi am invatat lucruri extraordinare, chiar daca foloseam aceste tehnici pana in acest moment, cu siguranta de acum in colo le voi folosi mult mai corect” – Dinica Raluca – Angent Transport – S.C. Gerbruder Weiss SRL
“Un training util, practic, ce imbina partea teoretica cu exercitiile practice” – Despre trainingul Customer Care – Viziunea, Energia si Pasiunea de a Servi – Stelian Iulian – Reprezentant Client – S.C. Gerbruder Weiss SRL